Mes febrer: Què em fa feliç? Què em posa trist?



9 comentarios:

  1. me pone triste quwe algunas opersonas no m quieran tal i como soy i eso me pone mui triste i lo que me pone felis es que mis amigos i colega s me aprecian i me quieren i que todos nos queremos mogollon

    ResponderEliminar
  2. Silvana: m pone triste suspender las asignaturas
    yy me pone alegre estar cn las personas k kiero cn mis amigas y amigos estar trankila escuchando musica y que no me moleste gente tonta vv"

    ResponderEliminar
  3. Judit Montes: Em fa feliç estar amb les noies de les Craizy Girls, perquè son les més guais que conec.
    També em fa feliç estar amb la meva cosina, que m'he l'estimo molt. Com una germana.
    Em posa trista quan la meva millor amiga s'en va per sempre de la meva vida. Deixa una ferida.
    Em posa trista també quan el noi que m'agrada em planta. O quan el noi que m'agrada m'utilitza per alguna cosa.
    Et deixa una sensació molt dolenta, una ressaca, una ferida al cor que amb el temps es cura, pero poc a poc, molt lentament es cura, i amb el pas del temps vius la vida, però de vegades si penses en aixó, suferixes i torna a fer mal la ferida.

    ResponderEliminar
  4. Camila: Me gusta la musica y estar con mis amigos y amigas. No me gusta el colegio xD

    ResponderEliminar
  5. em posa feliç viçiarme als videojocs i estar amb els meus amics. em posa trist veure una videoconsola destruir-se i que algun parient o amic es mori o el meu gat uuuii!!! el meu gat!!!
    DANI

    ResponderEliminar
  6. Maria josé: Em fa feliç riure molt ....estar cn mis amigas en el donboscoo....!!
    dew noies bexitos bay bay muack...^_^

    ResponderEliminar
  7. Maria Denisse: Em fa feliç riure molt .... estar cn mis amigas en el donboscoo......dew

    ResponderEliminar
  8. Em fa molt feliç estar amb els amics. Em fa trist no estar amb ells i pasar-m'ho bé! un besitoo en el culito! <3

    ResponderEliminar